Vakna tidigare än vanlig för att ta prover!

Tur att det är fredag! Jag brukar gå upp kvart i 7 mån-fre men idag mina vänner fick jag gå upp 6.00.. det är så inte okej!! Men jag behövde åka kl 7 för att hinna ta blodprover innan jobbet! Och då måste jag komma med ett bra tips! Om man bor i uppsala kan man gå till Läkarhuset på kungsgatan med sin remiss, ta en kölapp och sen sitt ner och vänta!Det var 4 personer före mig så jag kanske väntade i max 10 minuter! Det hade jag ingenaning om, Tack mamma för att du finns!
Jag är verkligen så glad att jag har min mamma, jag tror inte jag skulle klara mig utan henne..hon finns alltid där, i regn och solsken! För några år sen hade jag nog svårare att säga så här, då vi inte hade den här relationen som vi har nu.. För när jag bodde hemma var vi som hund & katt om inte värre.. så jag flyttade och
det blir bara bättre & bättre!

Mamma var den första jag sprang och kramade! *Och ett tips till er framtida brudpar, speciellt bruden kolla inte på er mamma när ni går in i kyrkan!! Då kommer dom första tårarna!*


Mina underbara föräldrar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0