STRESS!

jag är så stressad!! Om 5 minuter slutar jag och måste verkligen hem direkt, för vi måste ta bussen typ 18.10 för att hinna till middagen kl 19.00! Vilket innebär ungefär en halvtimmes fixning..hahaha hur ska det gå? Jag kommer få sån panik att inget blir bra eller klart i tid..mati kommer stå i dörren och titta på mig sen klockan..vilket kommer göra mig mer stressad och mindre klar! *Ångest!*
Så jag sitter här och funderar ut vad jag ska börja med och sen i vilken ordning jag ska göra allt, bara för att kanske underlätta fixningen..eller jag hoppas det iaf!

Chefen kom precis och sa GÅ!
Så jag sticker!

Ses i dimman!


Kommentarer
Postat av: Sanne - bloggdesigner

Tävling pågår i bloggen som du inte vill missa :)

2009-09-22 @ 12:50:24
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0