Som ny

Vilken mysig fredag.. Efter jobbet mötte jag upp min lillebror då han behövde mitt smakråd! Kan inte berätta än vad det var han köpte eftersom det är en hemlis för personen han ska ge den till! Så ni får hållas på sträckbänken ett tag till =) Sen åkte jag hem, där älsklingen väntade! Vi lagade mat ihop och åt en riktig lyx middag.. mmm säger jag bara! Sen åkte han hem till en vän han pluggade med i halmstad och jag mina vänner har haft en liten spa kväll..färgat håret, haft ansiktsmask, fixat naglarna och bara tagit det lugnt! Håret blev jätte bra by the way, det var katastrof innan! Utväxt och hela håret hade blekts så det var ingen fin färg, för ljust för min smak! Önskar att jag hade batterier i kameran så jag kunde visa före & efter! Men men what to la do!
Nu ska jag fortsätta med mitt spa, dessutom kom älsklingen hem nyss!

Sov gott när ni väl vill att John Blund ska ta er till drömmarnas land!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0