Problemet är löst!

Precis som rubriken säger..problemet ät löst! Mati ringde mig i måndags och berättade att vi ska på någon militärfest på fredag och det enda jag tänkte då var, vad kul!! Sen i går kom jag på..vad är det för klädkod! Det är ju inte vilken fest som helst..utan det är en fest full med officerare och därmed en massa regler, vett & etikett! PANIK då jag inte har någon långklänning..alla mina klänningar är korta.. och jag kan inte komma med en kort klänning om alla andra ha långklänning på sig! Så jag fick börja ringa runt..Elin hade en blå som jag ska prova, sen kom pappa hit med en klänning jag hade på balen i 9:an (ni läste rätt! 9:an, vilket är hmm..8 år sen!) om jag kan ha den vet jag faktiskt inte.. så efter spinningen idag ska jag prova klänningar! Mati ska även prata med någon som ska dit om dom vet vad det är för klädkod!
Det här är ju första militärfesten för mig och ska träffa alla andra militär fruar =)
Så frågan är ju om det inte är någon klädkod..vad sjutton väljer jag då?
Vill ju inte göra bort mig!

Förslag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0