..lonely..

Flytten gick hur bra som helst och vi har kommit i ordning i det nya växelrummet! Vi är nu officiellt ute ur skrubben och sitter nu i första klass =) Tänk helt helt ny byggt rum, nya skriv bord och två gigantiska fönster.. Där kommer vi att trivas!

Efter jobbet kom baby och hämtade mig, vi åkte till gokart banan som finns i uppsala..bara vi två på banan och tävlingen var igång! Han varvade mig bara 2 gånger!! Jag börjar bli bättre =P haha! Vi hade så kul.. sen åkte vi tillen china resturant och åt buffé..Mmmmm vad gott det va! Väl hemma igen kollade vi på what happens in vegas med Cameron Diaz och Ashton Kutcher. Efter filmen åkte baby ner på stan med några vänner och jag sitter ensam i soffan.. jag har kollat på The pursuit of happyness med Will smith (mycket bra film, har ni ine sett den så måste ni kolla in den) och jag kollade även på slutet av flight 93 från 11 september.. nu lyssnar jag på musik och funderar på att hoppa ner i sängen..




Pyjamasbyxorna är självklart på =)

Sov gott när ni väl ska sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0