Fredags

Som jag berättade tidigare skulle jag på militärfest i fredags! Och vilken fest det blev till slut.. däremot innan var hemsk.. Jag slutade kl 17 och Mati hämtade upp mig och vi åkte hem för att göra oss i ordning! Jag hade kanske 20 minuter från att vi kom hem tills vi skulle ut genom dörren.. tänka sig att jag hann! Tror att det är ett nyttt rekord =)
Väl framme mötte vi några kollegor till Mati, mycket trevliga måste jag säga..jag förstår att han trvis bra på jobbet, dom jobbar ju så nära inpå dagligen så man behöver bra kollegor! Vi satte oss till bord som var uppdukat med kräftor, räkor, bröd med tillbehör! *Mums!* På eftersläppet kom Miran & Jenny också =)
Kvällen blev en succé och vi hade jätte kul!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0