fotboll..

Efter kalaset skulle Mati spela fotboll och vi åkte försent så jag var tvungen att följa med.. i 2 timmar satt jag och frös fast jag hade tre tröjor på mig..dessutom blev blöt då det regnade.. inte direkt hur jag ville spendera min söndags kväll men vad gör man inte för sin man..? Tack och lov fanns en matäffar i närheten så jag kunde fixa lite underhållning!


Skvaller & cola är väl det bästa sättet att fördriva tiden..eller hur?!

Vilken tur att det finns paraplyer!

Hade en vacker utsikt också =)

Nu ska jag kolla klart på filmen "Kärleken checkar in" och sen är det dags att sova då det är måndag igen imorgon..vilket betyder jobb!

Så jag säger god natt nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0