En massa mys!

Det var jätte mysigt hemma hos mamma & pappa i går! Vi åt kräfftor i mängder..och då menar jag verkligen det! Mamma hade köpt 3 paket och putte hade med sig 1 paket.. och det var kanske ett halft paket kvar när vi hade ätit klart =) Haha! Vi pratade om en massa olika minnen, alla tokigheter vi gjorde när vi var små..även en del som mamma och pappa gjorde! Tex när dom ramlade i ån nedanför oss, dom såg ut som grodor när dom kom i genom dörren..näckrosblad i håret, leriga & självklart blöta haha.. eller mammas försök till att vara en frisör vilket alltid slutade med en katastrof, mamma tejpade min lugg och klippte..hon menade på att det kunde ju bara bli rakt, men jag kan säga att det blev allt annat är rakt..sneare lugg fick man leta efter eller som när jag blev överkörd av en cyklist..rakt över magen.. fråga inte hur det gick till, för det vet jag inte?!

Kvällen var underbar och vi åkte hem mätta & belåtna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0