60 års kalas!

Idag fyllde min fasters man 60 år och det har firats idag! Det hela började med att Putte kom och hämtade mig hemma, då mati hade match först.. Vi åkte först förbi och köpte en orskidé med en jättefin lila kruka! Sen bar det av mot almunge =) När vi kom fram möttes vi av en överraskning..vi skulle sitta ute i partytält!! Det var en miljon mygg & knott, kallt och jag hade helt fel kläder på mig för det! Men det gick ganska bra, det blev bara 5 myggbett på benen kanske..åhhh vad det kliar! Men men vi hade jätte kul & maten var helt fantastisk! Jag, putte, sandra & Elias såklart spelade fotboll..eller snarare ta bollen ifrån Putte! Sandra & jag med Elias i famen vann =P Mati tittade också förbi när han hade spelat klart! Nu sitter jag hemma ensam och ska slå in Elias stora paket till imorgon då han fyller 2 år!!Och det enda jag kan säga nu är att paketet är så stort att Mati fick åka och hämta den när jag köpte det! Hihi!

Så här såg jag ut när jag åkte i dag..




Så här blev håret =)

Nu ska jag leta fram tejp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0