Varmare kläder!

Vad hände? Imorse när jag tittade på termometern vad det 2,8 grader ute!! Nog för att jag har varit hemma och knappt varit ute..men när hände det här?! Det var ju bara att leta fram tjocka halsduken och gå ut i kylan! Dock har jag ingen så jag lånade älsklingens.. så idag är det halsduks letande på hög nivå, var ner en snabbis på lunchen men hittade ingen som passade i smaken.. men samtidigt springer alla runt med fina tjocka mysiga halsdukar..vart har dom köpt sina? Jag har varit på alla tänk bara affärer på lunchen och hittar ingen =(
Iof sig är jag ute efter en speciell modell.. jag vill ha en tube halsduk.. en sån som är ihop sydd vid ändorna.. och den ända jag hittade var en på Gina tricot men den hade en massa silvertrådar i sig och jag vill ha en enfärgad! Hur svårt ska det vara? Hjälp mig, har ni kanske något tips att dela med er av?

Vet ni vad? Jag var precis in på Gina Tricots hemsida för att lägga in en bild på halsduken jag hittade, och vad ser jag då.. jo en sådan halsduk som är enfärgad, finns i både svart och en vit =)
Hmm.. kanske är slut i butiken då..då jag var på båda butikerna idag! *sur jag blir*

 
Jätte fin men jag vill ha utan silvertrådar!



 
Det är den här jag vill ha!! Får springa upp igen efter jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0