Slut letat!

Direkt efter jobbet sprang jag upp på Gina för att leta upp min halsduk, jag hittade på nätet =) Kom dit och den var slut.. *typiskt* Men däremot hittade jag en annan tube halsduk i svart, den är inte lika tjock stickad som den andra så den duger ju perfekt nu.. så får jag beställa den andra från hemsidan tills den riktiga minusgrader kylan kommer! Dessutom plockade jag på mig nya leggings, svarta, då jag använder mina väldigt ofta.. dom slits ut! Och när jag kom fram till kassan tog jag fram mitt rabattkort och det visade sig att jag hade 150 kr rabatt *wee* Så den totala summan blev 78 kr =) Hur bra var inte det! Så jag gick till H&M och köpte en mössa till halsduken.. Mycket fin måste jag säga! Eller vad tycker ni?







Nu måste jag fortsätta städa..annars kommer jag aldrig att få hoppa i säng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0