Onsdag

Dagen började med det den alltid gör..jobb! Jobbar och sliter, för vadå? Man ska ju jobba fram tills man är 65 år gammal! Deprimerande =)

Efter jobbet drog jag till friskis & svettis för ett spinningpass! Har inte tränat på nästan 2 veckor pga min förkylning.. som jag har lägtat.. jag kan tycka att det är skit tråkigt att gå dit istället för att åka hem, men när jag är där vill jag inte åka hem haha! Känslan av total matthet är ju helt fantastik egentligen. Jag sitter ju 8 timmar per dag, så mina spinningpass är heliga!

Väl hemma igen lagade jag lasange och sen hamnade jag i soffan.. Baby är och spelar fotboll nu, så jag ska hoppa i säng tänkte jag då det är en underbar dag imrgon också hihi!

Sov gott mina vänner, vilka ni nu är!? =)
Lämna gärna en rad eller två!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0