Monopol

När jag kom hem igår fixade vi mat och annat bestyr man gör dagligen, jag skulle ha gått på spinning med jag hade så ont i magen att jag hoppade det.. får ta i lite extra på måndag =)
Efter maten ringde en vän och ville hitta på något, så vi drog ihop några till en monopol kväll! Det kan verkligen gå antingen jätte fort eller så tar det sååå lång tid.. men det är så kul att det gör inget! Vi hade jätte kul, alla förhandlingar om gator är ju verkligen kul.. men blir så desperat att man erbjuder över varandra och sen kan det gå käpp rätt åt skogen iaf =D
E åkte ut väldigt fort, därefter åkte K & M ut..vilket betydde att det var jag och baby kvar, han frågade om vi skulle dela på vinsten..men jag sa nej! Vi kör klart!
Dock gick pengarna fram och tillbaka, klockan tickade iväg och blev för mycket så jag sa till slut.. fine du vinner! Men han ville att vi skulle köra sten,sax och påse..först till tre.. Hahaha Jag vann!

Sen var klockan för mycket, så jag hoppade i sängen direkt efter vinsten =)


Vad tycker ni om monopol? Och ska man ha det nya eller är det gamla bättre?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0