Killarna vann..

..över oss tjejer på alias!! Hur? Hur kunde det hända.. den frågan cirkulerade i mitt huvund nör dom gick imål! Inte för att vara elak..men vi är så mycket bättre på att förklara än vad dom är! Men igår gick det inte vägen.. tror att det blir en alias kväll snart igen för att vi tjejer ska få tillbaka äran! Men kul hade vi alla fall, skrattade och hade jätte mysigt! När jag och baby kom hem satt vi och pratade tills klockan blev halv sex!!

Sen kröp vi ner i sängen och vaknade till baby´s mobil vi halv tio..trött som han var klev han upp då han skulle spela innebandy, men jag kröp längre ner under täcket och vakande klockan ett!! Hahaha! Fixade till mig och gick hem till svärföräldrarna där vi fick lunch och myste! 

Nu är jag hemma och fixar & donar.. alla våra kläder behöver omorganiseras så jag tänkte städa lägenheten ordentligt..damma, torka, skura osv! Rolig lördaglväll va?  Fast det är roligare än at titta på fotboll, vilket kommer visas på tv:n idag..3 matcher t.o.m!

Så här såg jag ut igår!


Lockade håret med min platt-tång för första gången =) Vilken volym man fick!





Nu ska jag fortsätta städa! Hörs sen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0