Gymmade igår!

Förlåt att jag inte skrivit varken igår eller idag! Men jag har verkligen inte orkat.. Jag har fått min kära förkylning tillbaka..täppt i näsan, hosta och konstig känsla i kroppen.. skit och pannkaka också, jag som var så glad över att min var över..but it came back!

Igår var jag och Jenny på gymmet, jag har inte gymmat på säkert 2 år delvis pga av mitt knä.. det var så skönt att komma igång med det också.. perfekt nu ju eftersom en av mina bästa spinningledare slutat så jag har bara ett bra pass i veckan! Men det märks att det var länge sen..vilken träningsvärk jag har!! Jag ser ut som en 90 årig kärring som stapplar sig fram! Hahaha! Ni anar inte.. Mati skrattade åt mig när jag försökte ta mig upp för trappan! 
Nu ska jag ta en alvedon och krypa ner i sängen, hoppas så att jag är piggare imorgon!

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0