Flygturen!

Vilken dag! Vilken underbar tisdag!
Jag träffade Elin på lunchen och vi lyxade till det med att äta lunch ute =) Dessutom på en av favvo resturangerna! *MmmMmm!* Sen på eftermiddagen kom NERVERNA! Flygturen närmade sig, vädret blev sämre.. varför var solen tvungen att försvinna?! Det blev blåsigt och regnet låg i luften! =S

Men vi åkte dit, hittade ingen flygplats eller landningsbana, utan bara sådana speciella flaggor som ser ut som strutar..så vi antog att det var rätt.. och det var det.. men vart är landningsbanan..? Det var ju bara åkrar runt om.. Piloten (Matis kollega) kom och vi tog ut planet från hangaret(?) och gjorde oss klara.. ready for take of!
Som bye the way var på åkern..
Men väl uppe i luften..jag säger bara wow! Vilken frihetskänsla.. man såg allt så bra! Jag menar..jag såg IKEA, studenternas, vårt område (tom huset lägenheten ligger i) Sån otrolig känsla när mörkret lade sig ner över uppsala och man ser alla lampor vid byggnaderna tex runt Domkyrkan! Vi flög i kanske 20 minuter då vädret blev sämre, så vi ska flyga igen!!


Planet!!


Snygga lurar va?! hahaha!

Nu ska jag fortsätta att titta på Hell´s kitchen!
God natt!


Kommentarer
Postat av: liiah

hihi tack gumman, visste inte att du var inne och smygläste min blogg :) vad kul!

2009-10-07 @ 19:26:11
URL: http://mrsvandeerkamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0