Bostadsmöte!?

Vi har bott i våran hyres lägenhet i mer än 3 år.. idag gick jag på första mitt bostadsmötet..ever! Haha! Och jag förstår varför..fy sjuttan vad tråkigt det var.. det enda roliga var fika pausen =)
Men dom gick igenom det nya gymmet, hur det blir med parkeringen på gården (om man måste hyra en plats eller inte), därför gick jag dit.. budget och sånt skiter jag i =)

När jag kom hem hade jag så tråkigt att jag bakade muffins till älsklingen då han ska jobba 8-22 imorgon =( Så jag tänkte att han behövde dom! Dessutom stod det 2 st på ett fat & ett glas mjölk på bordet när han kom hem från fotbollen.. jag är så en god hustru ;)


Nu är det dags för sängen!
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0