Mys helg!

Jag har verkligen haft en helt fantastisk helg! Som ni vet hade jag min underbara brorson hos oss i fredags till lördag..och innan han åkte hem tog vi bussen ner på stan, det var så mysigt..han satt still, gnällde inte en gång fast jag tror att han tyckte det var tråkigt =) Men vi kom fram till polisen och fixade mitt pass sen tog vi en promenad ner på stan, vi gick till Mcdonalds och åt lunch. Han fick ett happy meal med en gubbe från star wars i och han blev så glad! Efter det gick vi till bussen och åkte hem.. direkt när vi kom hem var det dags för honom att sova middag..nästan direkt efter att han vaknat kom hans föräldrar och hämtade honom.. =( Baby var och spelade fotboll så jag blev helt ensam och proppen gick så det blev mörkt i nästan hela lägenheten! Tack och lov så fungerade tv:n =P Så jag tände en massa ljus och väntade på att baby skulle komma hem så vi kunde mysa i soffan!

Imorse var vi uppe med tuppen igen! Ingen sovmorgons helg direkt..men vad gör man inte? Baby och hans lag gick vidare igår och skulle fortsätta spela idag..vi kom dit och dom spelade första matchen och förlorade i straffar..vilket innebar att dom inte gick vidare..! Jag som gick upp tidigt och allt! Så vi tog oss hem och åt lunch och däckade på soffan.. sen  var det dags att åka till babys bror som fyllde år idag! Grattis grattis!

Nu sitter vi med varsin dator och kollar med ena ögat på ..och så kom polly, men det blir snart sängen!
Här kommer lite bilder från helgen; eller tydligen inte, jag kan inte hitta sladden! Så det får vänta till imorgon!

Snart får jag ligga på en strand med en paraply drink!



Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0