Vi Vann!!

Vilken jävla match!! Jag trodde hjärat skulle hoppa ur flera gånger! Det var så spännande & jag kunde verkligen inte sitta still, jag skrek & tjoade.. Älsklingen tyckte jag var galen och att jag borde inte få kolla på hockey! Han menade att det inte är bra för mitt psyke! Hahhaha! *Tror han blev lite rädd för mig* Men vi slog ut tjeckien med 3-1 & jonas gustafsson imål var helt underbar, han tog nästan allt (alla skott utan ett ynka mål) så synd att han inte fick hålla nollan!
Men huvudsaken är att vi vann så ikväll spelar vi semifinal mot Kanada kl 20.00! Det blir ett tufft motstånd då dom inte förlorat en enda match under detta VM, kanske blir det deras första förlust mot ett toppform lag som Sverige!?

Äntligen fredag! Som jag har längtat..veckan har varit sådär tycker jag..man kan säga att jag verkligen har haft
motvind den här veckan..inget har fungerat som det ska..hoppas jag får medvind i helgen iallafall!
I helgen ska vi bara vara hemma..ikväll är det ju hockey igen (hoppas mitt hjärta har lugnat ner sig tills dess..annars kan det gå illa hahaha) och imorgon kommer mati´s brorsdotter hem till oss & ska sova kvar till på söndag..
vi ska väl hitta på något roligt till henne på lördag! Kanske åka och bada på frishov eller så kanske vi
besöker Nickis lekland!

Här har vi några av Sveriges hjältar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0