Valborgsfirandet blev så lyckat, helt fantastisk!

Mati & N mötte upp mi när jag slutade på jobbet, vi åkte till en china resturang och åt lunch buffé (dom har så god buffé!) Väl måtta & belåtna åkte vi till coop och handlade mat & snacks inför kvällens firande!
Därefter åkte vi till biltema och köpte delar till bilen (vi ska försöka laga handbromsen själva!)
Vi bestämde under lunchen att vi skulle fira hemma hos oss istället! Han vi skulle vara hos skulle kanske dra ut senare på kvällen, vi skulle inte gå så då tänkte vi att det är lika bra att vi är hos oss så kan dom som ska gå ut, gå ut
& dom som vill stanna kvar, kan stanna med oss och fira vidare! 
När vi handlat klart åkte vi hem & städade och gjorde oss i ordning tills alla kom!
Vi grillade, några kom med pizzor & humöret var på topp!
Vi hade en fantastiskt underbar valborg & dessutom solen sken hela dagen, kan det bli bättre?!

Idag har jag varit ute i solen hela dagen..inte gjort ett dugg! Älsklingen har varit å bytt till sommardäck, hämtat en soffa åt N..medan jag satt och solade med grannen =) Nu ser jag ut som en bränd kräfta =P men imorgon
(eller kanske i över morgon) har jag en fin färg =D *Fin solbränna* 
I kväll har jag & älsklingen bara myst, legat på soffan och tittat på tv. Är väl det ända man orkar dagen efter..?

Här kommer några bilder från valborgsfirandet:


Älsklingen & N

Jag & Älsklingen ♥

Älsklingen & jag ♥

Jag

♥ Min underbara älskling ♥

Mr K

R & O

H & A

H & J & C

S & O

Älsklingen & S & Mr K

Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0