Underbar dag!

Solen skiner & det har varit otroligt varmt ute! Dock har jag ju jobbat & varit inne i stort sett hela dagen..satt ute en stund på lunchen, men man måste ju hinna äta lite också =) Men det är ju så typiskt..har ju varit ledig i 4 dagar & då minsan ville solen inte titta fram..men idag, då ska det vara "sommar varmt" Skit också!

Idag har jag läst några andras bloggar, och många bloggar om sitt fjortisliv & "hänger ut sig för mycket" Jag skriver om mitt liv som det är, men vissa saker skriver man bara inte om..saker & ting är privata och inte för världen att se.. Vissa bloggar jag kollade igenom fick mig att skämmas..många är ju knappt 15 år! Vad visste man då? Nu menar jag inget illa & jag vill inte dra alla över en kant, det finns många 15 åringar som är mogna & vet vad dom vill..men det finns även dom som är åt motsatta hållet.. Eller vad tycker ni? Ska man blogga så ska man hänga ut allt, eller ska hänga ut sig lagom mycket?  Vad vill bloggläsare läsa om?

Nu ska jag gå från jobbet! Dags för spinning kl 18! Som jag har längtat, har inte varit på ett pass sen i tisdags!! Så jag ska väga upp med 4 pass den här veckan =)
Kanske ses senare!
**Ha det toppen i solen**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0