Regn, regn & åter regn...

Idag har det verkligen varit skit väder! Sånna här dagar gör det inget att man jobbar..men när det är soligt då känns det lite! Som det ser ut på väderprognosen ska det bli underbart väder i helgen =D i såfall tänker jag vara ute hela helgen, endast gå in för att sova & kanske äta lite.. Man måste ju passa på medan det är sol, man vet ju inte när den kommer tillbaka! Så på lördag när Elias kommer ska vi leka i lekparken & gå sköna promenader. *Längtar*

Igår när jag kom hem från spinningen mötte jag upp grannen för att ta en promenad, som tur var hade det slutat regna så vi slapp bli blöta! Vi var ute i en timme, så när jag kom hem var klockan halv nio och jag fick äntligen i mig lite mat! Sen var jag värd en kväll på soffan, men jag tog mig upp och steppade på min twist & Sculpt i 20 min! *Klapp på axeln*

Så igår blev det ca 2 timmars träning..skönt..
Jah hoppas det inte regnar ikväll när jag kommer hem från spinningen, för då blir det en promenad idag också!
Nu ska jag jobba vidare, så vi ses sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0