..onsdag..hm..

Jag vet inte, jag är inte så mycket för onsdagar..visst halva jobb veckan har gått och det är snart helg..men samtidigt en onsdag är en vanlig onsdag..visst när man var yngre så var ju onsdagarna "Lill lördag" & man gick ut.. men det fungerar ju inte längre eftersom jag jobbar mån-fre 8-17 så den är på något sätt "vanlig" nu..Visserligen skulle jag alltid vilja ha helg! Och jag har även funderat på vem det är som kommit på att fredagar är "jobb" dag och att den inte tillhör helgen?! Den personen skulle jag vilja prata med.. Jag menar fredagar är ju heliga! Den borde så tillhöra helgen!

Min träningsvärk är på väg bort, jag kan till och med gå nomalt idag *jippie!* Så idag kan jag verkligen ta i på spinningen, det är så svårt att behöva ta det lugnt på en spinningcykel! Jag måste verkligen känna mig helt slut när jag går av,
så där att man nästan inte kan hålla upp kroppen slut..annars känns det inte som om jag har tränat!
Jag hoppas jag känner mig bra i benen efter för då kanske jag kan ta en promenad senare ikväll..
det är ju bara 66 dagar kvar till bröllopet!!

Och för att byta ämne, jag vill shoppa! Det verkligen kliar i fingrarna efter lite shopping..lite nya toppar, gärna ett par jeans, kjolar & skor..i stort sätt allt med andra ord!! Det kommit så mycket nytt, och så färgglada tyger,
verkligen sommar färger, blommigt & prickigt! Jag vill jag vill jag vill!!






Det här var bara några exempel på allt jag vill ha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0