Lediga dagar går för fort!

Det är redan lördag..helt sjukt! Endast en ledig dag till sen är det back to work. Nästa ledighet är när jag åker till halmstad för att min baby tar examen, vilket är om 4 veckor! *Lovley*

I går åkte vi ner på stan och åt lunch med Kanan, sen åkte vi hem till Mati´s bror och fikade! Efter åkte vi hem och meckade lite med bilen, gick inget vidare så bilen är inte körbar än *haha* han ska försöka igen imorgon, så vi får se hur det går! Vi gjorde oss i ordning och drog ner på stan igen, vi åkte först hem till en kompis & hans flickvän! Vi drack några drinkar & rökte vattenpipa, det är så himla gott! Jag har inte rökt det på flera år..ska nog ta fram våra till i sommar! I alla fall sen gick vi ner till Oasia & sen firman! Underbar kväll! För med underbara människor kan det inte bli annat än underbart!

I dag har vi varit hemma hos mati´s föräldrar och ätit lunch, sen åkte mati och spelade fotboll..så jag och grannen satt i solen & drack coca cola *livets dryck =)* Och pratade om allt & inget.. Från ingenstans kom molnen & åskan så jag gick in och la mig på soffan & kollade på Sound Of Music! Sen var det dags för Robinson och därefter hundtricket.. Nu ligger jag och tittar på en skum film på 3:an själv, då mati är ute med grabbarna..

Här kommer några bilder från i går!

Jag färdig sminkad i min morgonrock!















**Ha en fortsatt mysig lördag kväll/natt**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0