Gårdagen slutade helt underbar!

Det blev ingen promenad igår då det regnade när jag kom hem också! *Skit!* Men jag tog fram steppern & steppade lite längre igår! Mina ben är helt slut efter den här veckan..4 spinningpass, 2 promenader & 4 stepp pass!
Weddingdress here I come! ;)
Något helt underbart hände igår när jag satt ensam i soffan..jag fick ett sms från Elin där det stod jag är hemma nu! Jag kasstade mig på mobilen och ringde upp! Det var så mysigt att prata med henne igen! Jag har inte sett henne sen i september, och det har varit jobbigt! Från att ha i stort sett varje dag i ungefär 7 år till att inte ses alls! *Har verkligen saknat henne* och jag får träffa henne imorgon! Så jag har lovat hennes favoriträtt & min kladdkaka =)
Hon har *tjatat* om dom sen hon åkte hihihi!
Vi har mycket att ta igen & jag vill höra allt om hennes resa!

Det här var bara dagar innan hon åkte..& nu är hon äntligen hemma!

Idag ska jag bara ta det lungt, då Elias kommer kl 9 ungefär..kanske ska ta och städa undan lite & dammsuga..kul..
Vi ses säkert senare..ha en underbar dag i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0