den här dagen har varit katastrof!

..nu är snart arbetsdagen över för idag..och vi fick aldrig igång mitt förbaskande växelbord..så jag har typ suttit vid mitt skrivbord och inte gjort ett dugg..jag har spelat lite på king.com & tittat omkring på internet..rolig dag..not!!
Dessutom har jag jordens träningsvärk, då jag var ut igår och joggade för första gången i år! *Stolt!* Men jag får sota för det idag kan jag säga..från höfterna ner till knäna.. baksida & framsida, insida & utsida!! Och eftersom jag har ett väldigt stilla sittande jobb blir jag så stel..så varje gång jag ska gå någonstans ser jag ut som en gammal gumma med gå svårigheter och jag är 23 år!! Men det är smällar man får ta om man vill bli smidig & smärt =)

Ringde till csn idag om det här med min återkravsbetalning, dom ska verkligen ha alla pengar direkt..visst jag kan delbetala men då handlar det om tusenlappar i månaden, inte hundralappar utan TUSENLAPAR! Så jag får helt enkelt betala allt på en gång! Dom har verkligen ingen som helst förståelse för oss andra..jag betalar ju dessutom på mitt lån jag har hos dom..Så mitt råd är till er alla! Ha inget med dom att göra..om du har möjligheten att
jobba under dina studier, så gör det!
Vad gäller bilen så är det fortfarande oklart om vi ska laga den eller om vi ska köpa ny bil..för bil är ett måste!! Vi får se hur vi gör..

Nu ska jag gå på spinning, ska strecha ordentligt efter så jag kanske får bort lite av träningsvärken iaf..i värsta fall kommer jag väl inte upp ur sängen imorgon =) Älsklingen får hjälpa mig! *Hihihi*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0