Ännu en underbar dag med sol!

Idag har det också varit underbart väder ute, skönt men samtidigt tråkigt då jag sitter inne hela dagar..tittar ut genom fönstret och ser alla sommarklädda..åhh jag vill ha semester, åka bort till vita ständer & dricka paraply-drinkar i solnedgången..bara sola & bada hela dagarna..men jag får hålla ut några veckor till, sen åker jag & baby iväg en vecka! *Längtar!* Däremot vart vi ska är oklart..blir nog en sista minuten..
några tips på vart vi ska åka?

Efter jobbet ska jag på spinning & sen hem för att ta en promenad i det sköna vädret..Städa undan lite också.. Sen blir det slapp i soffan =) *Tycker jag förtjänar det då*

Dom hade en undersökning på msn startsida, om du fick 1 miljon vad skulle du köpa då? Det fick igång tankarna..vad skulle jag köpa? Det är ju en enom summa pengar, men man får inget hus för det (iaf inte där jag vill bo) men det är en bra start..en ny bil kanske..en underbar resa..och självklart en helt ny garderob till mig & baby..
men sen då..? Jo jag skulle ta körkort också!
Vad skulle ni göra med pengarna?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0