Alone, alone..and alone

Mati har åkt & jag är åter igen ensam..men nu ska han vara borta i 2 veckor..så himla tråkigt! Som tur var ringde min storebror och undrade om jag kunde ha Elias här nästan hela lördagen, och mitt svar var självklart JA! Dels för att jag ska vara själ, men mest för att jag avgudar min brorson! Han är helt underbar och jag älskar att ha honom hos mig!


Min älskade brorson!

Idag har varit en slapp dag, vi var till hans föräldrar en stund, kom hem & han packade sin väska och åkte..så jag tog på mig träningsskorna och gick ut på en promenad! Det är så synd att jag aldrig får in en promenad om dagen, det är det bästa sättet att rensa huvudet..när man går där ensam & bara funderar, tänker & får kontroll på vissa saker.. för på spinningen kan man inte riktigt tänka på samma sätt..musiken i hög & man är helt inne i tempot, tekniken & bara fokusera på passet..man slappnar inte av på det sättet.. men jag måste bli bättre på det! Jag ska få in flera promenader i veckan! Och appropå vecka, imorgon börjar en ny igen..

Nu sitter jag och tittar på Click med Adam Sandler, tänk om man skulle ha en sådan fjärrkontroll!? Undra vad man skulle göra? Jag skulle aldrig vilja spola fram ett helt år..eller? Visst skulle man vilja skippa en del saker, men är det värt att snabb spola livet?

**God natt**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0