Snart framme i Halmstad

Solen håller på att gå ner bakom trädtopparna för dagen..molnen har rosa & gulaktiga färger..nu är det bara 30 minuter kvar tills jag är i halmstad jippie! Är så uttråkad, rastlös och allmänt helt slut.. Tänkte visa kort från resan men jag ser helt trött ut så jag hoppar det..ni kan få se från resan hem sen!

Har precis pratat med min underbara vän, hon visste precis vad jag behövde för att mitt humör skulle gå upp igen..och jag har nu ett leende på läpparna! *Tack*

Sitter här och lyssnar på musik och en gammal låt kom upp i hörlurarna, en som jag inte hört på flera år! Hon har så mäktig och underbar röst..pratar självklart om Evanesence och hennes my immortal
Kolla in videon;
http://www.youtube.com/watch?v=idd_92ajjwY&feature=fvst 

och medan jag är i min egen lilla bloggbubbla märker jag att vi står still..mitt ute i ingenstans..tar av mig hörlurarna och dom pratar ut i radion att det står kor på spåret..ägaren & banverket jobbar på att få in dom innanför inhängnad.. varför?? jag skulle vara framme om en kvart!! Jävla kor..lite komiskt är det iaf..hahaha.. så kan det när haspen inte är på..
ohoh vi börjar rulla nu!! Halmstad here i come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0