Pooldag!

Idag har jag och grannen legat i hennes uppblåsbara pool hela dagen! Det har varit så skönt, varmt dock! Och vilken fin färg jag har fått! Ojojoj jag hoopas jag inte ser ut som en kräfta, för jag hoppas på att sola lite till i morgon =) Jag jobbar ju nästa vecka också, jag jobbar även  2 dagar på vecka 28. Sen mina vänner har jag 2 1/2 veckas semester!! Ska bli väldigt skönt då jag har jobbat sen i april förra året utan semester! Tycker att den är väl förtjänt =)

Ikväll har jag bara varit hemma, gjort en massa ljuskoppar *Bra johanna!* Dock behöver jag göra flera men det är så jobbigt..pilljobb! Tror jag ska lämna några till Mati också =)
Han har ju haft sin svensexa idag..hahaha så roligt för han anade igenting!! Han trodde den skulle vara nästa helg! Det började med att han åkte hem till sina föräldrar då han & papí skulle fiska men när han kommer vi trappen sprang alla grabbarna emot honom! Han fick ta av sig kläderna och han fick på sig en svartsopsäck som en klänning och en blond peruk! Han såg så söt ut hihi! Sen körde dom paintball stackarn, han fick springa fram och tillbaka medans alla sköt mot honom..han hade mååånga märken! Därefter fick han gå på stan och samla vistikort & samla pussar på kinden för att få mat! (Han fick gå med sopsäcken och peruken på stan också!!) Sen åkte dom till fyrishov och han fick prova på simhopp.. sen kom dom förbi här och hämtade grillarna och nu är dom ute på stan & härjar =)
Tror att han har haft en toppen dag..får höra mer när han kommer hem i natt!

Själv har jag precis kollat klart på andra filmen, den första hette Dumpad & den var jätte rolig! Det är med han från "How i meet your mother, Marshall" Värd att se!
Och den andra filmen hette Bordertown, med Jennifer Lopez & Antonio Banderas. Den måste ni se, så hemsk film.. Den får en att tänka, och det värsta är att sånt här händer  verkligheten.


Fick i mig jordgubbar med lite glass också =P


Jag efter en hel dag i solen


Xina somnade under första filmen, sötnosen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0