ojoj vad tiden bara flyger förbi

Klockan är mycket och jag borde verkligen sova..men det är sex & the city på tv och enligt mig är det  verkligen olagligt att sova när det är på tv.. =) Även om jag har sett alla avsnitt så kan jag inte missa dom på kvällarna.

Idag efter jobbet hade jag spinning! Fy vad det var skönt, hann ju inte med ett pass igår så jag kämpade ännu mer idag!
Just ja! Jag köpte Mati´s examenspresent idag! Passade även på att köpa hans 25 års present! Nu är det nudlar & blodpudding resten av sommaren! Haha! Nejdå men smakar det så kostar det! Tur att han är värd det =)

Nu är det dags att hoppa ner i sängen...sov gott!

Om man ändå hade den här sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0