My new BFF

När jag kom hem igår sappade jag fram 3:an och då började Paris Hiltons nya tv-serie, jag stannade kvar av ren nyfikenhet! Jag vet inte vad ni tycker men vilket program! Så löjligt & pinsamt, tom jag skämdes. Att man är så desperat efter uppmärksamhet, hon är ute efter någon som passar upp på henne, en docka hon kan göra vad hon vill med. I går var det första avsnittet. Tjugo tävlande flyttar in under samma tak i hopp om att bli Paris Hiltons 'BFF'
(Best Friend Forever). Där låter hon de tävlande gå igenom olika test för att se vem som är lojalast och kan hantera pressen att vara bästa kompis till en kändis som henne själv. 
Dom fick genomgå en make over så dom skulle bli lika glamorösa som henne själv.

Patetiskt anser jag!







Vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0