Kvällsdopp!

När vi kom hem grillade vi & kollade på Sverige matchen! Åh vilken match det var, synd att vi åkte ur pga av straffar när vi vände hela matchen i andra halvlek! Men grabbarna var så bra! Jag tycker vi borde byta landslag..grabbarna spelade så mycket bättre än vad proffsen ska göra! Tror att det är många som håller med!

Sen åkte vi till vårdsätraviken & jag tog mitt första dopp iår! Det var kallt men så skönt!
Nu ska jag sova, ska sola & bada hela dagen imorgon!
Sen blir det till att göra en massa ljuslycktor, då Mati inte kommer att vara hemma! Han har svensexa imorgon eller som han tror så ska han fiska hela dagen med sin pappa & bror..men så blir inte fallet =)
Hihi och jag har lyckats hålla tyst om det!











Vi hittade också en ankfamilj med små ankor! Lurviga och söta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0