Idag har varit en av dom bästa dagarna på 3 år!

Nu har Mati tagit examen! Vi har haft fullt upp hela dagen, så jag har inte hunnit blogga! Men jag lovar både en bättre beskrivning från denna underbara dag & bilder imorgon när vi har kommit hem.. Nu är jag så trött & vi ska upp tidigt för att hämta bilen, städa ur hela lägenheten och packa in allt i bilen för att sen åka hem till uppsala! Känns lite konstigt om jag ska vara ärlig..men ändå så underbart..Den här dagen har jag drömt om, längtat efter. Från och med imorgon bor han hemma igen..vi kommer att träffas varje dag! Det är en fantastisk känsla!

Nää nu är det dags att sussa kudden
Sov gott!


Kommentarer
Postat av: linnea!

Vad härligt för er gumman, glad för er skull! Kram Linnea.

2009-06-18 @ 08:12:10
URL: http://www.metrobloggen.se/mrsvandeerkamp
Postat av: Elin

Glad för eran skull hjärtan! Fan va schysst :)

2009-06-18 @ 09:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0