I´m so in love

Igår ringde mati mig runt halv 4 och sen sa han helt plötsligt jag ringer dig snart, och kommer in genom dörren! Jag blev helt chockad, han skulle ju komma idag (fredag) men han hade tydligen bokat om sin biljett och åkt igår istället! Jag blev så glad & jag sken upp som en sol i regnet! Vi hade inte sett varandra på 2 veckor och jag märkte att jag tog på honom helatiden för att känna att han verkligen var där..löjligt jag vet men jag var så förvirrad då jag verkligen inte hade någon aning om att han skulle komma hem tidigare..men jag kände verkligen i`m so in love with you! Jag har verkligen hittat min livs kärlek & jag är så glad att jag har han i mitt liv!
Jag gick och tränade innan jag åkte hem & sen lagade jag mat och vi låg i soffan & tittade på dogeboll, en mycket rolig film måste jag säga!

Idag tar dom studenten! Vilket betyder att det har gått ännu ett år sen jag tog studenten..eller snarare 5 år sen..tiden har gått fort & tankarna kring vad har jag gjort under dom 5 åren flyger omkring i huvudet! Har jag gjort något värdefullt? Visst jag har läst till undersköterska..men jag jobbar inte som det & vill inte heller..vi har rest till Chile iof och det var en underbar resa som vi snart ska göra igen! Men sen då?
Vad har ni gjort? Något som har utvecklat er!?
Jag tycker synd om dom som tar studenten idag, iaf här i uppsala..det är kallt & det skulle lika gärna kunna regna! Säger även grattis till min kusin som tar studenten idag! Synd att jag inte kunde fira dagen med dig men jobbet kallar!
På lunchen idag ska jag träffa Elin! Myspys! Det ska bli skönt att få prata ostört då jag hade Elias hemma hos mig då vi sågs!


Kommentarer
Postat av: Michaela

åh du och mattias är så söta tillsammans :) <3

2009-06-08 @ 21:17:43
URL: http://rosabadbomb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0