Dagen var fylld med sol & bad!

Även den här dagen har varit fylld med sol & bad, vaknade runt 10! Då kändes det som om jag var bakis..fast jag inte drack igår..utan jag somnade runt halv 7 i morse.. Mati kom hem runt 5 i morse och då satt vi & pratade till kvart över 7 kanske..så jag är trött, trött trött! Vi pratade bland annat om hans svensexa och han hade haft kul. Dock kom det fram en detalj som jag verkligen inte gillade!! Det hans kompisar gjorde var respektlöst mot Mati & speciellt mot mig..jag trodde jag kunde lita på dom men tydligen hade jag fel..

Iaf grannen åkte iväg och jag fick bada i poolen helt själv, skönt men samtidigt lite tråkigt..hade ju ingen att prata med då Mati har inte gjort annat än att sova idag.. Men jag låg och plaskade för mig själv..
Vi skulle ha åkt ut till björklinge men han mådde inte så bra..så vi blir hemma ikväll, min lilla polkagris & jag =)




Här låg jag och plaskade!


Xina hittade en plats i skuggan =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ähhhhhhh kom igen. Se det som en rolig grejj. Kontra med en egen på din möhippa.

2009-07-01 @ 11:01:24
Postat av: Johanna

hahaha! ja jag ser det som en rolig grej nu, men då blev jag förbannad! Tycker att dom kan visa respekt! Men nu skrattar jag åt det bara =) Ja vi får se..min möhippa är på lördag =) Då jäklar!

2009-07-01 @ 16:17:48
URL: http://mydaymyworldmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0