Då var solen utbytt mot regn..

Helgen har varit solig & varm, men idag kom regnet..Visst det kan vara skönt med lite svarlare väder då det har varit upp emot 30 grader i helgen men varför kan det inte vara något mellanting? Måste det antingen vara 30 grader eller 11 graden? Det skulle ju kunna vara något där emellan.. Och regna kan det göra på nätterna =) Man blir så låst annars..bara sitta inne & tråka..

I söndags satt jag under parasoll hela dagen då jag brände mig i lördags, var så noga med att smörja in Elias att jag glömde bort mig själv..Så jag såg ut som en kräfta i lördagskväll! Så jag & grannen satt ute och solade benen
istället i söndags! Det blev även grillat till middag!
Vi spolade även av våra uteplatser, hjälp vad med pollen det var överallt..skönt att man inte är pollenallergiker, dom som är det måste ha haft det så jobbigt! Så nu är uteplatsen fin också..ska piffa upp den med lite blommor också
tänkte jag då uppsalahems uteplatser är så tråkiga!

Igår var det istortsett bara jag & min kollega på jobbet, kyrkokansliet var stängt då 6 juni infaller på en lördag i år, solen sken & jag hade gärna varit ute..men på lunchen gick vi och köpte en sallad & satte oss vi ån! Sen blev det glass också på tre rasten =) Efter jobbet hade jag spinning & sen hem och vände i dörren..gick ut på en skön powerwalk i kvällsolen! Därefter var soffan & Cityakuten efter längtade!


Cityakuten har visats sen 1995 i sverige & är nu inne på den 15:e  & sista säsongen! Saknaden kommer att bli stor efter intrigerna på County General Hospital

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0