Börjar få tillbaka känseln..

Gårdagens spinningpass var en riktig pina! Det var en vikarie som jag har haft tidigare när det varit baspass men igår var det medelpass..Jag trodde mina ben skulle ramla av eller nått..hon körde stenhårt..det var väldigt skönt efter men undertiden ojojoj.. Det blev ingen promenad igår för jag cyklade till ica och hämtade ut Mati´s ring som hade kommit! Den var verkligen jätte fin & jag tror han kommer att nöjd! *Hoppas den passar*
Däremot så steppade jag iaf i 15 minuter till Hell´s kitchen! Det är ett program jag tycker om, han är ju så rolig!



Imorse när jag vaknade hade jag panikångest! Jag skulle vara hos tandläkaren 8.10 för att laga ett hål! Jag har aldrig gjort det förut & jag hatar tandläkare! Var så rädd att det skulle göra ont! Men hon var verkligen hur bra som helst! Hon förklarade vad hon skulle göra & vad hon skulle använda. Det gjorde mig lugn & visst det kändes men det var inte så farligt som jag hade trott innan! Och nu börjar jag få tillbaka känseln i tungan & läppen =)

Idag har jag spinning redan kl 17 så om det inte regnar blir den en promenad och jag hinner kanske tvätta en maskin eller två, för tvättkorgen är helt fylld och Mati kommer hem på fredag & fyller på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0