Bättre sent än aldrig =)

Mati´s examen! Vi vaknade tidigt då cermonin började kl 10.30 & vi bodde 5 personer i en etta med ett badrum! Vi gick ner allihopa och Mati var så stilig i sin uniform! En riktig officer!
Cermonin började och höll på i ca 1 1/2 timme, sen bjöd dom alla på lunch. Efter lunchen gick vi till ett  annat hus och drack kaffe och pratade med några av Mati´s vänner. Jag hade en jätte trevlig förmiddag! Sen gick vi hem och vilade innan vi gick ner på stan och åt middag! Mati hade bokat bord på en jätte fin resturnag, dom hade underbar mat & servisen var fantastisk. Vi ett bord var det 4-5 servitörer som såg till att alla fick sin mat samtidigt plus att dom fyllde på vin åt alla. Det är inte många resturanger som gör så idag! Vi hade det jätte trevligt, pratade minnen, skrattade.. Sen promenerade vi hem & vi fortsatte prata när vi kom hem till lägenheten! Sen var det dags att sova då vi skulle upp tidigt dagen efter (torsdagen) för att packa ut och städa lägenheten innan kl 10.

Vi lämnade lägenheten och åkte ner på stan..vi satte oss på ett litet fik & åt frukost! Mati´s föräldrars & hans brors tåg skulle inte åka förren kl 15.20 så vi behövde åka innan dom då vi skulle lämna in bilen vi hyrde innan kl 20 i uppsala. Men innan vi åkte tog jag mig in på Gina Tricot! Ville hitta en klänning till midsommarafton & det hittade jag också! Hittade dessutom en till klänning, en stickad typ tunika & en tröja =) Oops! Ni ska få se bilder!
Vi åkte från Halmstad halv 12 och var hemma 19 i uppsala! Vi hade en jätte mysig bilresa, bara tanken av att vi lämnade halmstad fck oss båda att le!

Min underbara officer!






Sånt fint kort, men det är synd att jag halvtblundar!!!




Jag innan vi gick och åt middag


Älsklingen fick köra hela vägen..då jag inte tagit körkortet än! Stackarn men jag stod för underhållningen =)


Man måste ha färdkost =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0