Ännu en solig dag =)

Nu har det varit sol sen i måndags! Helt underbart! Jag har verkligen skyndat mig ut på rasterna idag, hinna få lite sol innan dagens slut! Det ska tydligen vara så här fint i helgen också, tom ännu finare & varmare..SOLA & kanske tar årets första dopp.. vem vet =) Jag brukar bada tidigt men i år har det ju varit snorkallt ute!

Hade en jätte mysig kväll med Elin igår! Vi satt i kvällsolen med kall cola & bara pratade! Jag färgade även hennes ögonfransar, och det blev kanon fint! Kom inte utanför runt hennes ögon, dock såg jag i morse att jag hade färgfläckar på mina händer haha! Men det går väl bort imorgon eller så =)
Sen kollade jag & Mati på resor en stund..vi vet verkligen inte vart vi ska, bara att vi ska bort från sverige ett tag!

Nu sitter jag på jobbet och räknar sekunderna..vill ut i solen en stund innan jag ska gå på ett spinningpass! Kom igen nu klockan..gå lite fortare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0