Varför ska det vara så svårt?

Jag verkligen hatar att laga mat..eller inte att laga maten men jag vet aldrig vad jag ska laga för middag! Känner att det blir samma mat helatiden..typ makaroner & köttbullar! Hur kul är det? Jag har verkligen ingen fantasi vad gäller mat! Och det är så tråkigt för jag tycker om att laga mat..speciellt nu när jag lagar för två!
Vad brukar ni äta? Lämna gärna några tips, då jag verkligen behöver hjälp!
Nu ska jag fortsätta kolla på filmen som börjat på 3:an
So long!

Kommentarer
Postat av: Anonym

...hmm....här kommer ett hett tips gumsan....STUVADE makaroner & köttbullar...nu vart du bra impad va...? ;)

pusspuss babe

2009-07-29 @ 07:54:57
URL: http://ihuvudetpaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0