Idag blir jag fin!

Idag är det äntligen fredag och  färgning & klippning står på schemat! Har längtat i 3 veckor nu då mitt hår är en enda katastrof! Sen vet jag verkligen inte vad vi ska hitta på, om vi ska åka och köpa alkoholen till festen eller om vi ska hitta på något annat..det återstår och se. Men det blir lungt iaf då jag inte vet vad morgondagen bjuder på =)

Igår åkte jag bara hem efter jobbet & städade, tvättade mm, skulle ha gått på spinning men det är så mycket som behövs fixas att det får vänta! Jag hoppas att jag hinner gå iaf måndag & tisdag nästa vecka..sen har jag semester!! Och då har jag bestämt mig för att hoppa spinningen under dom 2 veckorna..sen kör jag igång igen.. Däremot tar man väl kanske lång promenader om det är fint väder! Men jag ska verkligen koppla av & umgås med mina nära och kära!

Skulle ha gått på poolparty hos grannen men det regnar & är kallt så jag hoppar det, kanske går in och säger hej till alla innan dom drar vidare..will se!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0