Växeln är nu stängd!

Det är fredag och växeln är stängd för denna vecka! *Jihoo*  Nu sitter jag och väntar på att Elin ska komma då vi ska till ica..det ska inhandlas lövbiff & något gott till det =) Sen kommer Jenny hem till Elin och vi ska äta god mat, lyssna på musik, sjunga singstar och ha så himla kul!!! Morgondagen kommer bli seg känner jag =P men jag måste ändå upp tidigt för att åka ner på stan och köpa något till lillebror som fyller 18 år idag!! *PANIK!* Vad ska jag köpa? Jag brukar ha det ganska enkelt med att hitta presenter till killar, men min lillebror är väldigt speciell..han tar inte på sig vad som helst längre.. det ska vara;



eller



Så jag måste ner och leta imorgon bitti då vi ska vara hemma hos mamma & pappa kl 15!
Nej nu ska jag kila! Ha en underbar helg!
Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0