Storebrors Bröllop!

Vi mötte upp Patrik & Sandra i Sigtuna runt 13.45, då vi skulle fotografera dom innan vigseln började 14.30. Så vi gick ner mot vattnet och hittade en mysig brygga som blev perfekt! Så fint & dom var så fina!! Vi tog så många bilder vi bara kunde och sen gick vi upp mot rådhuset. Och där väntade dom närmsta släktingarna, så vi gick in och vigseln började.. Tog kanske 5 minuter sen var dom gifta!! (Lite skillnad mot våran som tog 45 minuter, men det var så mysigt!)
Jag fick agera som bröllopsfotograf där med så jag knäppte hejvilt!
Sen åkte vi alla hem till Mamma & Pappa i björklige där det dukades upp för middag, och vilken middag det var! Det fanns pajer, smörgåstårtor, potatissallad & skinka, sallader..sen skulle man få i sig tårta, mina billar, muffins & det fanns även mockarutor..rullade nästan hem =)
















Vilken skillnad på lockarna =) Första bilden var innan vi åkte, och andra bilden nedan är när vi kom hem..dags för ett nytt hårspray tror jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0