Snart dags för Spinning!

Åhh vad skönt, äntligen är det dags för spinning igen =) som jag har längtat! Jag har inte tränat på 4 veckor, fyra hela veckor..det är mycket! Jag tränade ju 3-4 gånger i veckan & har gjort det sen i september..(med ett uppehåll i december då jag opererade knät) så nu är det dags att komma igång igen. Däremot kommer jag inte träna lika mycket, först pga att älsklingen nu bor hemma hos oss igen, sen för att bröllopsklännings stressen över att ta mig ner iden är avklart!
Men det som har försvunnit ska hålla sig borta, så jag kommer fortsätta =)

Äntligen är arbetsdagen över..dock har den gått så fort! Från ena titten på klockan till den andra hade det gått en timme, minst..och så var det inte förra veckan! Så nu börjar folk komma tillbaka efter semestern, vi hade nästan 200 samtal idag *jippi*

Nä nu ska jag diska min kopp & stänga ner butiken för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0