Nu är det snart dags för tjejkväll!

Idag är det tjejkväll hemma hos Isa! Det ska bli så kul och jag har verkligen längtat..och vi blir typ 15 tjejer!! Tänk er ljudnivån, jag borde ha tagit med mig hörselskydd hihi! Men det ska bli så mysigt bara sitta och prata/tjattra & dricka vin (cider för dom som inte dricker vin =jag) för att sen ta oss vidare ner på stan och dansa! Så om en tio minuter när växeln stänger ska jag börja fixa i ordning mig, och Erica kommer ner lite tidigare, så vi ska gå och äta innan tänkte vi =)

Är så nyfiken på vad Isa har hittat på för tokigheter..vi fick svara på 3 kluriga frågor & alla skulle ta med sig en personlig sak..hmm... förtsättning följer i morgon!
Ha en underbar fredag & helg om vi inte hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0