Meningslös tisdag..

I morse när jag vaknade klädde jag på mig och skulle gå ut genom dörren..lite halvstressad för att hinna med bussen..tittar en sista gång i spegeln och ser att min t-shirt är smutsig..*panik* springer in igen till sovrummet, byter t-shirt och springer till bussen..tittar av en slump ner på den nya t-shirten och ser ketchup fläckar!! Så jag fick gå hem igen och byta en gång till..så jag missade bussen.. så himla typiskt!! Bra start på dagen!! *NOT!*
Men jag hann iaf med en snabb träff med Elin innan det var dags att börja jobba =)

Annars går mina tankar till fredag..då jag ska ha mitt kalas.. allt som måste fixas! Mitt problem just nu är att vi måste hitta ett partytält, då vi blir ca 20 personer och det får inte plats i våran lägenhet..iaf inte för att äta kräftor.. typiskt att vårat gick sönder.. och det känns dumt att behöva köpa ett nytt för en kväll.. men men vi får se hur det blir..
Sen blir jag så trött på folk som inte kan svara om dom kommer..jag vill inte ha någon överraskning på fredag då det ska dukas och bakas tårtor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0