*Längtar*

Spinningen var precis vad jag behövde igår! Jag fick en sån energi att jag tom städade köket och plockade undan i vardagsrummet =) Det har inte ens funnits i mina tankar varken förra veckan och definitivt inte dom här dagarna! Så jag har bokat ett pass för idag också.. ska bli så skönt!
Men däremot i morse var jag inte lika pigg..usch & fy vad jobbigt det var att kliva ur en varm och mysig säng..

På lunchen träffade jag upp Elin och tog en kaffe..efter en stund kollar jag på klockan..det dags att springa tillbaka till jobbet! Tiden går så fort är när man han kul, så vi kom överrens om att nästa gång ska vi ha tråkigt för att inte klockan ska gå så fort =) Vet inte riktigt om det var en bra deal..och jag tror (eller jag vet) att vi kommer inte att ha tråkigt..
för det har vi aldrig!


Jag & Elin!

Åhh imorgon är det fredag & helg! Vi ska fara och flänga en del! Imorgon ska jag ut med Elin & Jenny, på lördag ska vi till björklinge och fira min lillebror som fyller 18 år..sen ska vi nog hem till hans föräldrar på söndag.. fullspäckad helg!

Kommentarer
Postat av: b&v

tack så mycket :) vad roligt att du också är sån, vad det än är för plagg jag gillar och det finns i fler fina färger köper jag nästan ALLTID flera färger av samma sort, haha. Du får hälsa din man detta, haha ;) You´re not the only one :D

Kramkram!

2009-08-27 @ 18:08:00
URL: http://apieceofsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0