Lady Gaga & Gröna Lund!

Igår ringde en vän på morgonen och undrade om vi inte skulle dra till Grönan, självklart tänkte vi! Så efter att vi hade varit hemma hos Mati´s föräldrar åkte vi mot stockholm med destination Gröna Lund. Vi var framme runt 17-17.30, och vi mötte upp ett par andra vänner som redan var där =) Lady Gaga skulle uppträda senare på kvällen och det märktes, hjälp vad med människor det var! Vi stod mer i kö än vad vi hann åka..nästan varje attraktion hade en kötid på ungefär 30-50 min! Men kul hade vi, man blir som barn på nytt när man är där..springer runt och undrar vad man ska åka näst *ler* Men så mysigt det är! Rymma undan från vardagen och bara ha kul & skratta.











Lady Gaga började uppträda kl 20 och nästan alla hade samlats runt scenen..vi kom lite efter 20 så vi stod längst bak i ena hörnet, så inte ett smack..men jag fick sitta på Mati´s rygg i mellanåt så jag fick se lite iaf =P Men o andra sidan är inte jag ett fan direkt, tycker endast om en av hennes låtar, Paparatzzi så det gjorde inte så mycket.. Mina tankar under hennes konsert var att hon hade ett lite för vågat uppträdande..det fanns hundratals barn i publiken, men det tog hon inte direkt någon hänsyn till..utan hon fortsatte att visa typ hela hennes kropp, hon hade på sig någon dräkt så det såg ut som om hon inte hade några kläder på sig & gjorde sexställningar på en pianostol.. Visst det är hennes show och så, men någon form av respekt kan man väl ha? Eller? Hennes uppträdande var för killar only, tycker jag. Men det är ju hennes knasiga kläder som gjort hennes så känd..











Men vi hade iaf en underbar dag och vi var hemma på tok försent, så jag är en riktig tröttmössa idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0