vill att dagen ska ta slut...

Min dumma förkylning hänger hårt kvar..Hostan blir värre, tror dessutom att jag fått feber..
Så himla jobbigt, kan ju inte träna! Har inte varit en enda gång den här veckan och kommer nog inte kunna gå i morgon heller..Inte vad jag behövde! Vill bara hem..
Jag fick vårt först OSA från min släkt idag! Nu känns det mer påtagligt, familj & vänner vet jag ju kommer men resten av släkten, typ kusinerna och så..Så roligt! Längtar verkligen till den dagen! Och det är så roligt för dom planerar älsklingens svensexa! *Hihi* Kan dock inte skriva ut vad jag hört (då han kanske läser det!) Men han kommer ha sååå roligt,
that I know!
På lunchen var jag och köpte 2 nya klänningar =) *oups hihihi* Har dock inte provat dom än så vet inte hur dom sitter..men iaf den ena tänkte jag isf ha på Matias Examen nere i halmstad och den andra kanske på bröllopsfesten! Tänkte att det kan vara skönare med något lättare klänning när man ska dansa hela natten lång =)  Vi får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0